CELIA RÓŻ DO POLICZKÓW



Dziś recenzja różu do policzków, który mam możliwość testowania, dzięki wspaniałej współracy z :

Jest to kolejny produkt firmy Celia, którą możecie spotkać na przykład w biedronce, jednak nie wszystkie produkty znajdziecie w ofercie sklepu, dlatego zachęcam do zakupów na wizaż24. Miła szybka obsługa oraz dobrze spakowane produkty! Polecam

No ale przejdźmy do dzisiejszego produktu :

Róż Do Policzków
  • posiada delikatną, pudrową konsystencję oraz łatwą aplikację
  • nadaje skórze subtelnego blasku
  • nie podrażnia i nie wysusza skóry
  • dostępny w 4 wariantach kolorystycznych
  • łagodny dla wrażliwej cery
  • nadaje subtelny i trwały kolor
Idealny na każdą okazję i do każdego typu urody.

Delikatna, pudrowa konsystencja sprawia, że aplikacja jest niezwykle łatwa. Odcienie matowe i z migoczącymi drobinkami, od chłodnego różu do ciepłej brzoskwini. Nadają skórze subtelnego blasku.
Dostępny w kolorach :


MOJA OPINIA:

Produkt, zapakowany jest w bardzo wytrzymałe opakowanie, co jest zaskakujące. Tanie produkty, często posiadają kiepskie opakowania, które szybko się psują. Ten róż kilka razy już mi się gdzieś obił, a wciąż się dobrze trzyma. Ogromny plus, bo wiadomo... pudełeczko powinno odpowiednio ochraniać produkt. Ja wybrałam sobie kolor 3,  jest zgodny z tym na zdjęciu ale nigdzie nie zaznaczono, że owy róż posiada drobinki i nie jest matowy. Zdecydowanie wole matowy róż i troszkę się przeraziłam "brokatem". Już po pierwszej aplikacji zauważyłam, że owe drobinki mi nie przeszkadzają, bo nie ma ich zbyt wiele na skórze i nie błyszczą się mocno. Jedynie co jakiś czas rozświetlają policzek dodając naszej cerze zdrowego wyglądu.A więc produkt jest też dobry dla osób preferujących mat i nie ma się co przerażać błyszczeniem się produktu.
Kolor bardzo łądnie stapia się nam z cerą, dzięki czemu efekt jest bardzo naturalny, a wiadomo - o to właśnie nam chodzi!
Róż, odświeża nam cerę, dodaje zdrowego wyglądu, bardzo łatwo się aplikuje i wystarczy delikatne muśnięcie do zadowalającego efektu. Podejrzewam więc,  że produkt będzie bardzo wydajny. Jest bardzo dobrze napiętnowany. Co do utrzymywania się.... powiem, że średnio. Jednak nie jest to dla mnie zbyt wielki minus. W końcu można sobie bardzo szybko poprawić  makijaż.
Koszt to 8, 30 zł . Cena jest zdecydowanie atrakcyjna i myślę, że warto zakupić i wypróbować. Jeden z  lepszych róży w takiej cenie.
O wiele lepszy niż na przykład róż z marizy, który ciężej się nakłada, ma gorsze opakowanie, przez które produkt się psuje (rozpadło się wieczko), a cena była wyższa. 

Używacie róży do policzków? Jak tak to jakich? Byłybyście chętne na wymienienie swojego różu i wypróbowanie właśnie tego?


Komentarze

  1. nie używam różu, ale ten wygląda dobrze :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie używam jeszcze kosmetyków, ale zapewne wielu osobom ta recenzja się przyda :) Świetny post!

    OdpowiedzUsuń
  3. ja uzywam rózu , super recenzja :)

    OdpowiedzUsuń
  4. W takiej cenie sama chętnie bym go wypróbowała, więc rozejrzę się za nim ;)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Witam!
Dziękuję za każdy komentarz!
Dodaj swojego bloga a na pewno go odwiedzę.

Wybrane dla Ciebie

instagram @lexaandra

Copyright © Życiowa sałatka