CELIA WOMAN PUDER SYPKI

Hej kochani!


Niedawno, podjęłam współprace z sklepem kosmetycznym http://wizaz24.pl
Zostałam prze milę zaskoczona przyjemnym mailem, miłą obsługą. Z czego jestem ogromnie zadowolona, bo wszystko przeszło sprawnie i bezproblemowo :)
Kosmetyki do testów mogłam sobie wybrać sama, co również było miłym gestem.
A przesyłka, którą otrzymałam bardzo mnie zaskoczyła!

Wizaż24

 A więc kiedy przyszła paczuszka, w kartonie zobaczyłam o to tak ładnie zapakowane kosmetyki. :)
Nie dość, że ładnie wyglądało to i pachniało!

Dziś opisze wam jak sprawdził się pierwszy z dwóch produktów, czyli :

CELIA WOMAN PUDER SYPKI 
Ja wybrałam kolor transparentny :)


Puder Sypki
  • stanowi kunsztowne wykończenie makijażu oraz przedłuża jego trwałość
  • optycznie spłyca zmarszczki
  • nie zatyka porów oraz wygładza cerę
  • nie wysuszam skóry
  • polecany dla cery wrażliwej
Zawiera wygładzające proteiny jedwabiu i naturalne filtry UV. Perfekcyjnie matuje, zapewniając satynowe wykończenie makijażu. Idealny do każdego rodzaju cery.
09 - Transparentny Glow
10 - Transparentny Mat
11 - Naturalny
12 - Beżowy


Moja opinia :


Zacznę od opakowania, jest one średniej jakości, troszkę się brudzi jednak nie przeszkadza w użytkowaniu. Na plus w opakowaniu, działa sam środeczek, a raczej sitko, które jest trwałe - takie jakie powinno być. Już raz miałam podobny puder i kilka razy udało mi się ubrudzić swoje ubranie. Przed pierwszym użyciem, sitko zabezpieczone jest specjalną naklejką.
Do aplikacji, dostajemy puszek. Nakłada się nim bardzo wygodnie, jednak ja zdecydowanie wole pędzelek :). Do wydostania się produktu, przez dziurki od sitka po prostu stukam o bok opakowania delikatnie paluszkiem, aż do wydostania się pudru. ( polecam tą metodę, wtedy wysypiemy tyle pudru ile chcemy. Jeśli nie będziemy uderzać mocno oczywiście :D )
Puder ma 25gram za cene 14.60zł ! Naprawę się opłaca. Szczególnie, że puder jest naprawdę wydajny i moim zdaniem bardzo dobry.
Co do zapachu, bardzo neutralny....praktycznie nie ma go wcale. Co mnie ogromnie cieszy. Puder matuje skórę i utrwala nasz makijaż :D
Kolor ma taki jaśniutki, bladziutki jednak po nałożeniu na skórę jest  prawie niewidoczny, czyli  zgodny z przeznaczeniem.
Podsumowując, bardzo dobry, tani puder. Warto  go wypróbować i samemu zdecydować czy będzie dobry dla waszej cery.

Jak dla mnie zasługuję na ocene 5- 




 

Znajdziecie go tu : KLIK

Komentarze

  1. Ciekawe ;) Napewno skorzystam, :) Obserwuję ;)

    http://alternative-passion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. możliwe , że wypróbuję:)
    pozdrawiam!
    www.cheersmyheels.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Akurat transparentnego pudru szukam, szkoda, że talk w składzie.
    Zapraszam na rozdanie z Memebox.

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow! Masz świetny styl pisania :) . A kosmetyki bardzo ciekawe .
    Zapraszam:
    http://mystersdaria.blogspot.com/
    Jeśli mój blog Ci się spodoba zaobserwuj go, a z pewnością się odwdzięczę : )

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję współpracy :) będę zaglądać na Twoje testy produktów :)
    Obserwuję i zapraszam

    sart-world.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawe kosmetyki :) Świetna współpraca

    OdpowiedzUsuń
  7. jestem za takimi pudrami:) a co musze dodac uwielbiam takie niebanalne opakowanie prezentow:)

    OdpowiedzUsuń
  8. wygląda dobrze, chyba zainteresuję się tym sklepem ;)

    http://live-in-your-dreams-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajnie jest podjąć z firmą współpracę i jeszcze dostajesz kosmetyki, które jak widzę są bardzo fajne i przydatne :)
    http://world-of-oblivioon.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie przepadam za pudrami, ale spoko firma ;)

    http://olusiek-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie widziałam jeszcze nigdzie tego pudru, ale fajnie, że się sprawdza :)

    OdpowiedzUsuń
  12. wiesz jestem bardzo ciekawa co dalej wyniknie z tej współpracy . Mam nadzieje ,że będziesz na bierząco z materiałem ;3 powodzenia ;)


    http://machacipacha.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Szkoda, że nie zamieściłaś zdjęcia z makijażem i z tym pudrem.

    Może obserwacja?

    http://lekcjamody.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie zamieściłam, bo jednak i tak nie było by widać efektu na zdjęciach. Jak będę recenzować róż, to dodam zdjęcia makijażu :D

      Usuń
  14. Nigdy nie miałam okazji wypróbować :)
    ✄ blog

    OdpowiedzUsuń
  15. Fajnie tu, będę częściej wpadać! <3
    Obserwujemy? (zacznij, ja na pewno się odwdzięczę!)
    + Kliknęłabyś w banner choies u mnie na blogu?
    paula-paulka.blogspot.com
    Trzymaj się ciepło! :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Gratuluję współpracy :) Nie widziałam akurat tych kosmetyków nigdzie haha :)
    3maj się cieplutko ^^

    Jeżeli ci się spodoba zaobserwuj.
    http://moda-ma-zasady.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie używam zbyt często pudrów, ale być może skorzystam.:)
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie.

    OdpowiedzUsuń
  18. obserwuję :)
    poklikałam w banerki :)
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Obserwuję i poklikałam w bannery. Czy Ty też mogłabyś poklikać u mnie, w linki w tym poście? klik
    Bardzo m na tym zależy. ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. hej. Jestem nowa :D Czytam twoj blog, wydaje się fajny :D może zobaczysz też mój ? tu masz link http://4revertogetherloved.blogspot.com Obserwujemy? ja już zaobserwowałam :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Witam!
Dziękuję za każdy komentarz!
Dodaj swojego bloga a na pewno go odwiedzę.

Wybrane dla Ciebie

instagram @lexaandra

Copyright © Życiowa sałatka