Rosewholesale cz1

Dość niedawno, podjęłam współprace z Rosewholesale. Dzięki nim macie możliwość wzięcia udziału w rozdaniu, które wspólnie organizujemy - serdecznie zapraszam bo warto :)

Ja sama również miałam możliwość zamówienia sobie czegoś w tym sklepie. Jeśli jesteście ciekawi co otrzymałam i jakie są moje wrażenia na temat ich produktów, zapraszam was serdecznie do czytania dalej.

Zdecydowanie postanowiłam, że wydam moją kwotę na biżuterię. Załapałam się dodatkowo na darmową przesyłkę, dzięki czemu mogłam sobie dobrać jeszcze jakiś drobiazg :D
Zamówienie zostało zrealizowane bardzo szybko, wszystko jasno i klarownie, nie trzeba się więc z niczym stresować... no i paczuszka przyszła również bardzo szybko ( ok półtorej tygodnia).
Co do samego zabezpieczenia paczki....powiem szczerze  - jest nie wystarczające, kolczyki miały zgięte druciki, a z naszyjnika odpadły dwa kamienie( które szybko sobie przykleiłam :D ). Może płatne przesyłki są bardziej zabezpieczone, a te darmowe mniej. Jednak jak dla mnie obie powinny być zabezpieczane równie dobrze.
Co do jakości : Mimo tych dwóch uszczerbków, wszystko wykonane jest w miarę solidnie, żadne inne kamyczki się już nie odklejają, rzemyki wydają się być mocne i nic się puki co, nie psuje, Więc dałabym tym rzeczą, taką solidną czwórkę z plusem. Mogłabym się jeszcze przyczepić tego, że w dwóch przypadkach, kolor nie był dokładnie taki sam jak na zdjęciach, nie jest to dla mnie zbyt dużym minusem, ale dla kogoś innego może być ogromnym, zresztą sami zaraz zobaczycie na zdjęciach







 Jak sami widzicie, prezentują się naprawdę fajnie! Podobają mi się strasznie. Niestety moja dłoń jest troszkę za chudziutka i niektóre bransoletki muszę troszkę kombinować by je zapiąć (poplątać :D ) Myślę, że dla większości nie będzie żadnego z tym problemu, jest długi łańcuszek, więc łatwo dobrać swoją długość.
Miedziany kolor jest tylko odbłyskiem lampy z aparatu. 
Ja serdecznie zapraszam do zakupu  i czekania na drugą część - bo to nie wszystkie produkty ^^

A tu macie te produkty na ich stronie, wraz z cenami :D

ZEGAREK - KLIK
BRANSOLETKA CZARNA - KLIK
BRANSOLETKA BRĄZOWA - KLIK
BRANSOLETKA ZIELONA - KLIK

No i jeszcze raz zapraszam was na rozdanie, jak sami widzicie warto :D

Komentarze

  1. Wybrałaś świetne rzeczy, bransoletki są cudowne :) A co do dressale to czemu masz z nimi niemiłe wspomnienia?
    PS: dodałam Cię do obserwowanych na GFC i poklikałam w linki :)

    http://crafty-zone.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczną masz tą biżuterię :)

    http://martusiadlawszystkich.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowne bransoletki! Pokochałam je :)

    http://olusiek-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Jejku jaka śliczna biżuteria...
    Chciałabyś ze mną współpracować?
    Jeżeli tak to napisz
    kolorowykwiatuszek.01@wp.pl

    kolorowy-kwiatuszek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne bransoletki, ta miętowo- biała spodobała mi się najbardziej :)
    nataliaasworld.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne rzeczy :)

    klaudr.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Ładne bransoletki i zegarek.

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne rzeczy wybrałaś. :)

    Obserwuję i liczę na rewanż :)

    http://mietowy-swiat-hi-hi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. sliczne ,zegarek sama bym taki chciala :)
    http://zielonoma.blogspot.it/

    OdpowiedzUsuń
  10. Amazing bracelets!

    xoxo
    www.its-dash.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczne rzeczy :) Bardzo mi się podoba Twój wygląd bloga :)

    Czy mogłabyś poklikać w linki pod ubranianiami (link na dole) ? W zamian napisz jak mogę się odwdzięczyć w komentarzu lub w wiadomości :)
    http://juleque.blogspot.com/2014/05/029-sheinsidecom.html

    OdpowiedzUsuń
  12. Cudowne rzeczy <3
    www.blog017.blogspot.com <33

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczne zegarki ;) Obserwuję ;*

    Klikniesz u mnie w linki sheinside? Bardzo proszę ;*
    http://marttfashion.blogspot.com/2014/05/sheinside.html

    OdpowiedzUsuń
  14. Jakie piękne bransoletki *.* Ta z zegarkiem jest cudna!
    Również obserwuję ;)
    Mój blog [KLIIK]

    OdpowiedzUsuń
  15. Wow, nie wiedziałam o istnieniu tej strony, a zegarki mają tam naprawdę fajne.
    http://liveofsmile.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. ooo jakie śliczne! ;3
    Zapraszam :
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Witam!
Dziękuję za każdy komentarz!
Dodaj swojego bloga a na pewno go odwiedzę.

Wybrane dla Ciebie

instagram @lexaandra

Copyright © Życiowa sałatka