NEW HYALURON™ DRUGIEJ GENERACJI - LIFTINGUJĄCY ROLL-ON POD OCZY 2 W 1


Hej!


Dziś dla was mam kolejną recenzje! Pod lupę weżniemy dziś liftingujący roll-on pod oczy od Eveline, który otrzymałam na spotkaniu blogerek w Katowicach. Zawsze chciałam przetestować tego typu roll-on,ale jakoś nigdy nie miałam okazji się na niego skusić, a później już całkowicie zapomniałam o istnieniu takich kosmetyków. Moja dzisiejsza recenzja będzie nie tylko z moich odczuć, ale i z odczuć mojej mamy. Nie posiadam wielu zmarszczek, a więc słabo mogłam stwierdzić jego działanie na tej płaszczyźnie, ale z pomocą przyszła mama, która również chętnie z niego korzystała. No to zabieramy się za testy!


NEW HYALURON™ DRUGIEJ GENERACJI - LIFTINGUJĄCY ROLL-ON POD OCZY 2 W 1



LIFTINGUJĄCY ROLL-ON POD OCZY 2 w 1 WYPEŁNIACZ ZMARSZCZEK + KOREKTOR CIENI I OPUCHNIĘĆ błyskawicznie zwalcza symptomy stresu i zmęczenia pobudza mikrokrążenie usuwa obrzęki i cienie pod oczami intensywnie wygładza i zmiękcza skórę spłyca zmarszczi redukuje linie mimiczne i kurze łapki widocznie uelastycznia 

ZAAWANSOWANE SKŁADNIKI AKTYWNE: KWAS HIALURONOWY, GLYCOHYAL LW, AQUAPHYLINE®, COLLASURGE LQTM, MATRIXIL 3000®, ADENOZYNA, KOFEINA, WYCIĄG ZE ŚWIETLIKA LEKARSKIEGO, WYCIĄG Z KASZTANOWCA, HYDROVANCE, EKSTRAKT Z JEDWABIU, ALGI LAMINARIA, WITAMINA E.


Moja opinia:

Produkt otrzymujemy w niebieskim kartoniku. Etykieta przyciąga uwagę i dość sporo informacji jest na niej zawartych. Na pewno przyciąga oko i dzięki temu kartonikowi, nie musimy szukać już innych informacji w internecie. Wszystko się im tam zmieściło. Wyciągamy z niego już właściwy produkt, który jest w formię takiego, jakby to trafnie opisać, pisaka?  Bardzo poręczny, wygodny w użytkowaniu. Nadruk na samym produkcie, też informuje nas o zastosowaniu produktu itp. Opakowanie jest więc bardzo czytelne ( mimo ogroma literek i tekstu)  i funkcjonalne.  Zdecydowanie trwałe, plastikowe i nieprzezroczyste. Tak więc nie zauważymy jak nam  produktu ubywa, a szkoda. Po samej ciężkości produktu też ciężko to będzie stwierdzić. Zakrętka jest srebrna, a kiedy ją odkręcimy przywita nas metalowa kuleczka. Kuleczka się nie zacina i bardzo dobrze się nią rolluje produkt ;) Jest też odpowiedniej wielkości. Nie za duża, nie za mała, śmiało mogę powiedzieć, że w sam raz!


Metalowa końcówka, w połączeniu z tym żelem bardzo przyjemnie chłodzi okolicę oczu, co daje naprawdę fajne działanie, o którym wspomnę za chwilkę.
Nie wyczuwam żadnego zapachu produktu. Jest on raczej bezwonny, choć oczywiście można się uprzeć i coś tam wyniuchać na siłę, ale po co?  Konsystencja jest w formie przeźroczystego żelu, który uwalnia się po rollowaniu kulki. Wydobywa się on w bardzo małych ilościach, wręcz wystarczających. Jeśli więc czujemy, że potrzeba nam więcej żelu, przejeżdżamy kulką kilka raz. Można to spokojnie do siebie dostosować. Żel wchłania się bardzo szybko i można śmiało stosować go rano. Produkt idealnie nada się pod podkład, korektor.  Skóra po jego użyciu się nie klei, nie lepi, a podkład czy inny kosmetyk nie będzie się rolował.
No i śmiało możemy przeskoczyć do efektów, uczucie chłodzenia, zmniejszenie obrzęku i delikatne rozjaśnienie cieni pod oczami mnie po prostu zauroczyło. Idealny do stosowania rano, jego chłód jest naprawdę przyjemny i od razu możemy poczuć jakby ulgę. Faktycznie likwiduję uczucie obrzęku w okolicach oczu, tak jakby odżywia i sprawia, ze oko wygląda zdrowiej. Zmarszczek niestety nie spłycił, nie zauważyłam u mamy, by zrobił cokolwiek z tym faktem, ale i ona doceniła jego łagodzące działanie. Skóra jest delikatnie napięta i gładziutka. A więc za działanie dostaje ode mnie solidną 4. Jest też bardzo wystarczalny, stosujemy sobie go z mamą razem już od miesiąca i nie widzę by produkt ten jakoś się kończył. Mogę wam go więc śmiało polecić!


Komentarze

  1. Z chęcią wypróbuje jak skończy sie moj krem pod oczy. Lubie testować nowosci zwłaszcza pielęgnacyjne, bo zawsze można cos lepszego znaleść :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nigdy nie używałam ;/

    Zapraszam:
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak lagodzi cienie pod oczami jestem na tak :)

    OdpowiedzUsuń
  4. przyjemny, stosowałam go latem. Ale generalnie wolę coś silniejszego w działaniu

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo lubię kosmetyki tej firmy. Ale tego jeszcze nie miałam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Great review :)♥♥♥

    New post on my blog: http://vesnamar.blogspot.rs/2016/04/pink.html
    Visit & follow my blog people, I always follow back :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam w planach wypróbowanie tego produktu :) myślę, że będzie warto.

    OdpowiedzUsuń
  8. za leniwa jestem na takie produkty :P

    OdpowiedzUsuń
  9. How nice.

    www.nilgunozenaydin.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Wydaje mi się, że będzie idealny do zmęczonych oczu.

    OdpowiedzUsuń
  11. Kiedyś miałam coś podobnego, ale z garniera chyba :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Thanks dear :D I hope have been useful :D

    Great review. I really love this kind of eye care products :D

    NEW TREND ALERT POST | Silk Scarfs For Men and Woman.
    InstagramFacebook Oficial PageMiguel Gouveia / Blog Pieces Of Me :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Lubie tego typu kosmetyki, mam podobny rollon ale innej marki :-)

    OdpowiedzUsuń
  14. Mój obecny roll-on się kończy, więc może zaopatrzę się w ten :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Mój jeszcze czeka na swoją kolej :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Witam!
Dziękuję za każdy komentarz!
Dodaj swojego bloga a na pewno go odwiedzę.

Wybrane dla Ciebie

instagram @lexaandra

Copyright © Życiowa sałatka