Vis Plantis, Kremowe masło do ciała, odmładzające, olejek arganowy i figi

Cześć!

Można w końcu poczuć wiosnę. Promienie słońca są cieplejsze i dzień nieco dłuższy! Jak tam Wasze wiosenne humory? Czy ta pora roku sprawia, że czujecie się lepiej? Czy jednak wolicie chłodniejsze klimaty? Mnie taka pogoda bardzo cieszy. Warto też kontynuować dbanie o naszą skórę. Przecież, za niedługo pokażemy nieco więcej ciała i warto by wyglądało ono ładnie i zdrowo. Dlatego zachęcam do sięgania po balsamy i masła do ciała. I dziś zapraszam na post o odmładzającym maśle do ciała od Vis Plantis.



Opis produktu:

Zapewnia intensywną odnowę, regenerację i nawilżenie. Wygładza, przywraca skórze jędrność i elastyczność już po pierwszym użyciu. Poprawia jej koloryt i odświeża.

ODMŁADZAJĄCE KREMOWE MASŁO DO CIAŁA – OLEJ ARGANOWY I FIGIZapewnia intensywną odnowę, regenerację i nawilżenie. Wygładza, przywraca skórze jędrność i elastyczność już po pierwszym użyciu. Poprawia jej koloryt i odświeża.Pozwala dłużej zachować młodość skóry dzięki synergii wielu emolientów i cennego oleju arganowego, które odżywiają, a także odbudowują ochronną barierę lipidową. Ekstrakt z owoców figi i mocznik są źródłem odnowy dla zmęczonej, pozbawionej energii, suchej skóry. Ciepły, relaksujący zapach dojrzałych owoców łączy pielęgnację z przyjemnością stosowania. Masło łatwo się wchłania i daje delikatny, opalizujący efekt.

SPOSÓB UŻYCIA: Wmasowywać w ciało delikatnie, okrężnymi ruchami, tak często jak tylko to konieczne. Można stosować nawet na lekko wilgotną skórę zaraz po prysznicu lub kąpieli. Do pielęgnacji od stóp aż po dekolt.

SKŁADNIKI: Aqua, Cyclopentasiloxane, Glyceryl Steara- te, Urea, Ethylhexyl Cocoate, Ethylhexyl Stearate, Caprylic/Capric Triglyce- ride, Cetearyl Alcohol, PEG-100 Stearate, Octyldodecanol, Parfum, Glycerin, Ficus Carica Fruit Extract, Argania Spinosa Kernel Oil, Acrylates/C10-30 Alkyl Acrylate Crosspolymer, Triethanolamine, Pheno- xyethanol, Xanthan Gum, Mica, Titanium Dioxide, Methylparaben, Ethyl- paraben, Propylparaben, Butylparaben, Benzyl Salicylate, Coumarin, Limonene, Linalool, Alpha-Isomethyl Ionone250 ml / 8.45 .oz



Moja opinia:

Opakowanie: Masło do ciała, zapakowane jest w duży, biały słoik. Opakowanie jest plastikowe, twarde i nieprzezroczyste. Etykietka jest bardzo minimalistyczna, która bardzo przypadła mi do gustu. Odznaczającym się elementem, jest żywy rysunek figi. Mamy też logo oraz napisy informujące nas o produkcie. Czym jest, jakie ma zastosowanie. Z tyłu znajdziemy opis produktu oraz inne przydatne rzeczy. Całość jest bardzo czytelna i przejrzysta. Po odkręceniu zakrętki okazało się, że produkt jest odpowiednio zabezpieczony. Lubie tego typu opakowania, pozwalają nam one wykorzystać produkt do samego końca. Jest funkcjonalne, ładne i solidna... czego więcej chcieć od opakowania? :D


Konsystencja: Dość typowa konsystencja masła do ciała. Jest gęsta, kremowa, bardzo treściwa. Przyjemnie się nakłada to masełko na nasze ciało. Płynnie rozprowadza się po skórze, zostawiając na niej delikatny, ale nie lepiący się film. Produkt szybko się wchłania. Skóra po nałożeniu produktu jest delikatnie połyskująca, wygląda zdrowo. Mimo iż masełko jest białe, to przy bliższym przyjrzeniu się, możemy zauważyć delikatne, połyskujące drobinki. Dzięki tym drobinką nasza skóra zyskuje delikatny opalizujący efekt. Nie jest to nachalne, a więc mi nie przeszkadza, masło idealnie nada się na lato i podkreśli opaleniznę.

Zapach: Jest naprawdę świetny, choć perfumowany. Przyjemny dla nosa, relaksujący, nieco słodki. Raczej intensywny i dość długo utrzymuję się na skórze. A więc to masełko sprawi, że nasza skóra zostanie pachnąca przez większość dnia.

Działanie: Ciężko mam z nakładaniem na ciało maseł czy balsamów. Jakoś nie jestem osobą regularną i zdarza mi się zapominać o nałożeniu tego kosmetyku. Jednak skóra coraz bardziej domaga się odpowiedniej dawki nawilżenia. Dlatego też postanowiłam, że postaram się codziennie stosować to masełko. Zapach zdecydowanie mnie do tego skusił, tak samo, jak to, że masło nie pozostawia lepkiej warstwy na skórze. Po dłuższym czasie użytkowania zauważyłam, że skóra faktycznie stała się bardziej nawilżona, jędrna, błyszcząca. Wygląda po prostu lepiej! Zawsze stosuję go po kąpieli na wilgotną skórę. Polubiłam się z tym produktem, regeneruję on moją skórę i poprawia jej wygląd. Jest przyjemne w użytkowaniu i rozpieszcza mnie swoim zapachem. Polecam!

Komentarze

  1. Dla samego zapachu bym się skusiła.

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie widziałam go wcześniej a widzę, że warto poznać bliżej to masło ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Miałam balsam, ale nie nawilżał w stopniu dostatecznym ;( Ale może masełko by się lepiej spisało ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie lubię maseł... ale zdjęcia super!:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Miałam inną wersję zapachową i przypadła mi do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Excellent post (as always)!Thank you very much :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Och tak Kochana, ja uwielbiam WIosnę. Za to Słoneczko , które pobudza do działania. Nie znam produktu, ale uwielbiam masełka i musy do ciała :) Buziaczki

    OdpowiedzUsuń
  8. Też mam problem z regularnym używaniem nawilżaczy, no ale cóż.. jak trzeba to trzeba ;) Zaciekawiłaś mnie tym masełkiem.

    OdpowiedzUsuń
  9. Thanks a lot :D

    Hum, sounds awesome my dear!!! I didn't know this brand but I'm totally addicted to body milks or butters :D I'm curious to try

    NEW GET THE LOOK POST | Pastels: The Right Way To Use Pastels on Casual-Chic Looks.
    InstagramFacebook Oficial PageMiguel Gouveia / Blog Pieces Of Me :D

    OdpowiedzUsuń
  10. It looks great!!
    Beijinho
    http://asreceitasdamaegalinha.blogspot.pt/

    OdpowiedzUsuń
  11. Zainteresowało mnie to masło :)

    OdpowiedzUsuń
  12. that looks really nice!

    xx natalie
    http://www.lucyandtherunaways.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Hello, the product looks lovely. Have a nice day. Best regards Jana

    OdpowiedzUsuń
  14. Wow! Wonderful review!
    Have a nice day!
    www.recklessdiary.ru

    OdpowiedzUsuń
  15. Thanks a lot :D

    look absolutelly an amazing product. Love it!

    NEW OUTFIT POST | Hello Dear Friend, I Hope You’re Well.
    InstagramFacebook Oficial PageMiguel Gouveia / Blog Pieces Of Me :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Love a whole products, have a good packaging!
    xx
    Mónica Sors
    MES VOYAGES À PARIS
    NEW POST: BOHEMIAN STYLE IN PARIS

    OdpowiedzUsuń
  17. Fajny produkt, nie ma jak maselko :-)

    OdpowiedzUsuń
  18. Słyszałam już o nim i to w sumie same superlatywy :)
    Aż mam chęć wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  19. wolę takie produkty w tubce :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Dobrze wiedzieć, że to masło faktycznie działa :)

    http://crafty-zone.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. I never know about this brand before, hope I could find it in my country soon since I am a fan of body butter :)

    xoxo,

    |CHELSHEAFLO BLOG|
    |FACEBOOK| |INSTAGRAM|

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Witam!
Dziękuję za każdy komentarz!
Dodaj swojego bloga a na pewno go odwiedzę.

Wybrane dla Ciebie

instagram @lexaandra

Copyright © Życiowa sałatka