Perfumy Nicole

Cześć!


Serdecznie wszystkich witam w ten piątkowy dzień. Mam nadzieję, że weekend uraczy was piękną pogodą i ofiaruję wam nieco pozytywnego nastawienia. Dziś zapraszam na recenzję perfum, które otrzymałam do testów od Nicole. Czy znacie już te perfumy? U mnie na blogu pojawiły się już raz, a dziś przyjrzymy się innym zapachom i innym butelką! Zapraszam do czytania dalej.




O produkcie:

Po wielu godzinach szykowania się, w końcu stoisz przed drzwiami gotowa do wyjścia na randkę. Z zadowoleniem patrzysz w lustro i z półki zabierasz swoją kopertówkę. W torebce szminka, lusterko, guma do żucia, lakier do paznokci, trochę pieniędzy i nowoczesny, duży smartfon. Nagle zdajesz sobie sprawę, że kończy się w niej miejsce i nadal czegoś Ci brakuje! Oczywiście! Twoich ulubionych perfum – bez nich nie ruszasz się z domu.
Używając perfum Nicole brak miejsca w torebce już Cię nie dotyczy.
Świadomi problemów, z którymi borykają się kobiety, stworzyliśmy doskonałe rozwiązanie i zmieściliśmy je w tylko, albo aż 9 mililitrach Twojego ulubionego zapachu.

W 9 mililitrowej, zaledwie 10 centymetrowej buteleczce, skrywa się niewiarygodna liczba 200 aplikacji („psiknięć”). Ponieważ jest tak malutka, możesz ją schować w każdym zakamarku. W torebce, piórniku szkolnym, kosmetyczce, w portfelu. Jeżeli nie nosisz żadnych z  tych rzeczy możesz ją schować nawet w kieszeni swoich ulubionych spodni.

Napełniacz (refill), który nazwaliśmy SMART FILLER NICOLE to buteleczka całkowicie inna niż wszystkie. Jej wyjątkowość polega na fakcie, iż nie jest szklana, a plastikowa i ekonomiczna. Taka forma napełniacza to świetne rozwiązanie dla każdego perfumoholika. To oszczędność, ale i frajda, że Sam/Sama możesz napełnić szklaną buteleczkę swoimi ulubionymi perfumami Nicole.


Moja opinia:

Do przetestowania, otrzymałam dwa flakoniki perfum. Jedne właśnie w tej maleńkiej 9 ml buteleczce z numerem 200 ( odpowiednik Versace Crystal Noir) oraz  w butelce 30 ml z numerem 004 (odpowiednik coco chanel mademoisellle). Zaznaczę tu tylko, że nigdy nie miałam przyjemności, posiadać lub wąchać oryginałów tych perfum, więc nie będę ich ze sobą porównywać. Raczej opiszę moje odczucia, wobec zapachu, który skrywa się w flakoniku. Myślę, że najłatwiej i najczytelniej będzie podzielić tą recenzję na każdy perfum z osobna. 



Nicole 200


Buteleczka rzeczywiście jest malutka i zmieści się wszędzie. Jest ona jednak szklana, a właśnie za tymi szklanymi bardziej przepadam. Zmieści się wszędzie i faktycznie możemy mieć te perfumy zawsze przy sobie. Taka ilość pozwala nam też wypróbować wszystkie perfumy i znaleźć te, które odpowiadają nam najbardziej i to je możemy później kupić w większej butelce. Atomizer rozpyla perfum dość dobrze. Wystarczą dwa lub trzy psiknięcia. Nie liczyłam, czy aby na pewno jest dwieście psiknięć w tej butelce, ale wierzę producentowi :D
Jeśli chodzi o zapach, określiłabym go jako wieczorowy. Idealny na wyjścia, spotkania, czy po prostu na miły wieczór. Bardzo przyjemny zapach, który jest nieco słodki, z lekką nutą tajemniczości. Intensywny, wyraźny, dość charakterystyczny. na pewno nie każdemu przypadnie do gustu. Mnie akurat się spodobał. Zapach długo utrzymuje się na skórze, nieco się zmienia podczas noszenia, ale nie jest to duża zmiana.



Nicole 004

Tu mamy zdecydowanie większą butelkę, aż 30ml. Dla mnie to taka idealna ilość perfum. Buteleczka jest też całkiem fajnej wielkości. Też idealny flakonik do torebki. Wygodny i kompaktowy. Tak jak w przypadku poprzedniej buteleczki, jest ona szklana, a atomizer działa bez zarzutów. Rozpyla się też odpowiednio.
Zapach dość słodki, orzeźwiający, przyjemny. Te perfumy określiłabym jako perfumy na co dzień. Takie wiosenne, na ciepłe dni. Dobrze też sprawdzi się latem. Na całe szczęście jest zapachem delikatnym, nie duszącym. Subtelny zapach, który przyjemnie nosi się w słoneczne dni. Myślę, że sporo kobietek ( i facetów) go polubi.

Oba perfumy przypadły mi do gustu. Tak samo jak formy opakowań. Zapachy utrzymują się długo, zapach pozostaje niezmienny, nie wietrzeje za szybko. Są godne polecenia.

Jeśli jesteście zainteresowani perfumami, możecie zapisać się do Klubu Nicole, daje on upust minimum 35% (brak opłaty członkowskiej) Więcej znajdziecie tu :  KLIK

MAM TEŻ DLA WAS KOD RABATOWY, KTÓRY DAJE UPUST - 20% W SKLEPIE INTERNETOWYM TUTAJ WAŻNY DO 30.04.2017 ZACHĘCAM DO SKORZYSTANIA

kod rabatowy „LoveNicole” 


Perfumy możecie kupić TU i TU

Komentarze

  1. Mam Versace ale w wersji Absolu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super, że oba zapachy przypadły Ci do gustu. Ja wybrałam (063)Dolce&Gabbana-D&G Light Blue i zapach piękny, natomiast drugi Marc Jacobs Daisy Dream(193) nie mój zapach :)
    Pozdrawiam i życzę miłego weekendu ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja mam swoje ulubione perfumy i raczej nie skorzystam, ale fajnie, że Tobie przypadły do gustu:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja używam tylko moich ulubionych perfum. Jakoś nie lubię kupować nowych zapachów więc nie skorzystam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo fajne są te małe perfumetki
    poręczne i praktyczne

    OdpowiedzUsuń
  6. nie miałam. Ale bardzo praktyczne są te małe perfumetki :)
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie miałam, ale bardzo lubię takie małe perfumiki. Do torebki idealne :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Interesting post my dear, thank you for sharing :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Sounds like a great product. I would like to try it!
    www.recklessdiary.ru

    OdpowiedzUsuń
  10. Szkoda, że nie da się wąchać przez neta ;P

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo ciekawe perfumy. Ja w ogóle jestem zwolenniczką wszystkich ładnych zapachów, dlatego chętnie bym je przetestowała :)
    pozdrawiam cieplutko myszko :*

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie znam tych perfum.
    Ja mam Ck i jestem zadowolona ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ciekawi mnie ten zapach, a buteleczka jest urocza :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Wielkość flakoniku jest bardzo praktyczna. Zmieści się nawet do kieszeni czy małej kopertówki. Ja jednak mam już swoje ulubione perfumy i z tych raczej nie skorzystam :)
    http://paulan-official-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie znam tych perfum, ale chętnie wybiorę się do drogerii ich powąchać :P
    Buziaki,
    http://loveshinny.pl

    OdpowiedzUsuń
  16. Jakaś nowość w perfumach?
    Ja zawsze Perfumy wybieram w takich ilościach na www.odlewkiperfum.pl bądź www.iperfumy.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nicole już jakiś czas jest na rynku ;)
      Ja jeszcze nie miałam okazji korzystać z tych stron ;)

      Usuń

Prześlij komentarz

Witam!
Dziękuję za każdy komentarz!
Dodaj swojego bloga a na pewno go odwiedzę.

Wybrane dla Ciebie

instagram @lexaandra

Copyright © Życiowa sałatka